Bebegim 2 ay 20 gunluk agir kolik me kullandiysam ne yaptiysam hic birsey rahatlatmiyordu artik psikolojim o kadar bozulmustu ki aglama sesine bile katlanamiyordum cok fazla doktora gittim hepsi 3-4 aya gecer rahatlarsin demekten baska birsey dememisti. Bayram sonrasi memlekete geldim ve bu kez krizlerimiz daha kotu olmaya 6 saat durmadan aglamaya baslamisti susmayinca hastaneye gittik. Karsimiza o kadar guzel bir doktor cikti ki iki kez gittik ikisinde de krizini gordu en sonunda bize raporlu mama yazdi evolvia nin bebegim uc gundur ne gaz sancisi var ne huysuz gazini cok guzel cikartiyor aptamil conformil kullaniyordum mahvediyormus istanbulda ki doktorlarin hepsi aptamili onermisti. Benim gibi kafayi yemek uzere olan anneler doktorunuza rica edin yazsin gercekten dunya varmis hic bir doktor bu mamadan bahsetmemisti. Gececek diye beklerken insanin gercekten psikolojisi bozuluyor kolik bebek cok zormus