3 buçuk aylık oğlum var zaten birkaç gündür memeyi alıp alıp bırakıyordu bugünden itibaren memeyi görünce canavar görmüş gibi ağlıyo 😂 neyse ki ilk doğumundan tecrübeliyim o zamanlar hiç emmemişti ama uyku sorunumuz da başladı gözünü örtmeden uyumuyo sizce örtmelimiyim yoksa gece ile gündüzü ayırt etmesi için müdahale etmiyim mi 🙄(çok yorgun olduğumu da ekliyim helpp)