Latiko Balevlatm yıkıyorum başlarını alıyorum içine birazda domates doğruyorum kabuklarını soyup poşetleyip direk buzluğa atıyorum. Yemeği yaparkende buzu çözülmeden atmak gerekiyor. Salyalanmaması için. Ben yıllardır böyle yapıyorum 😊