Berus bazı insanlar aldırmaya vahşice bakıyor bende aldırdım çünkü bakamazdım eşimle sorunlarımız var psikolojim iyi değil o halde o çocuğu doğurup onun günahına giremezdim bende sadece kese vardı bebek yoktu kendimi iyi hissettiğim şey bu eğer oluşmuş olsaydı kalbi atsaydı aldırmazdım