Seren85 Oğlum tam 1 yaşında.. katı gıda ile beslenirken öğürüyor.. bazen de kusuyor.. emerken de gaz sorunu oluyor belli.. emdikten sonra baya ağızdan gaz çıkarıyor.. diş bunları yapar mı? Tecrübeli anneler ne olur diyin önemli bişey olabilir mi?
Seren85 Aslında çok alışkın değil ama bu kadar da tepki vermiyor du.. bi de gaz sorunu var belli sanki