LavinSila merhabalar kizlar 1 buçuk yaşında ki kizimda kan değerlerinde hep yüksek enfeksiyonnn çıkıyor ona bağlı olarak da sürekli ateşi çıkıyor Bu olayı yaşayan oldu mu ne yapmam gerekir
ayseeeasln21 Antibiyotik geldi ilk aklıma ama elbette kullanılmıştır .işe yaramıyor mu hekim görüşünü merak ettim böyle bir durum karşısnda