Bebegim 11 aylık işe başlayacağım bakıcı başladı işe alışsın diye erken başlattık. Kizim emerek uyumaya alışık olduğu için gündüz ben olmayınca çok zor uyuyor. Bakıcı uyutmak için çeşitli şeyler denedi fakat bir türlü uyumuyor. Ben gece yatmadan biberonla mama veriyorum tok uyusun diye. En sonunda onu deneyelim gündüz uykusu içinde dedik ve biberonla mama yerken uyudu. Kızlar sizce günde iki veya üç kere bu şekilde uyumasında bir sakınca olur mu . Bilgisi olan var mı. Yanlış bir şeyi alışkanlık haline getirsin istemiyorum çünkü.