Merhaba anneler 4.ay bizde biraz zorlu geçiyor emmek istememe, mama içmek istememe uyku sorunları sizde durumlar nasıl merak ettim. Bir de bebeğinizle ne gibi oyunlar oynuyorsunuz gelişimini destekleme adına. Bebeklerinizin ne gibi becerileri var şuan için. Benim kızım çak yapıyor, dönüyor, biri gel dediğinde uzanıp ona gitmek için hamle yapıyor, cici yap dediğimizde yüzümüzü seviyor. Bu ay için daha neler öğretebilir. Bir de günde 4 uyku yapıyor 3 ü yaklaşık 1 saat biri maksimum yarım saat. Gece düzenli uykumuz vardı 9 da yatar 3 de kalkar emer ve 6 da uyanırdık ama 4.ay itibari ile artık gece sürekli uyanıyor emip geri yatıyor ve gece uykusuna 22 den önce yatıramıyorum. Sizde durumlar nedir?