Benanneoldum ben emzirdikten sonra bakıyordum eğer doymadıysa her defasında mama da veriyordum. Mamayı öcü olarak görenleri sakın dinleme ben çok stres olmuştum hatta bazen gizli veriyordum gerek yokmuş. Sarılık artsa çok daha kötü. Kimseyi dinleme . Ben zamanla mamayı azalttım unuttu mamayı şimdi sadece anne sütü alıyor. Bebeğini senden daha iyi kimse düşünemez. Kulağını bazı şeylere tıka ve bildiğini yap. Bebeğine sarıl 😍