Azraada58 Nur234 3 ayda öneriyolar zaten ilk dozu ve imkanın varsa muhakkak yaptır canım cok önemli bir aşı
Prensesannesi00127 Azraada58 canım bizim doktorumuz rotateq aşısı yazdı biz kaçırdık. 3 5 aylık aşıyı bebeğim. Şuan 5 aylık 1 ci. Doz vurdurduk şimdi bu şekilde oluomu ki Sağlık. Ocağındaki ebe şaşırdı normalde 5 le 7 ayda yapilmio görmedim hiç dedi
yorgunanne28 Nur234 biz dün yaptırdık 2+12 de. Doktorum 3 ay 10 gunluk olana kadar ilk doz yapılmalı dedi
Azraada58 Prensesannesi00127 cok gec kslmışsın kuzum senin suan 2 dozu yptırman lazımdı ama inşallah işe yarar ne diyim