Bebeğim dişlerini çıkaramıyor. İlk dişi 11 aylıkken göründü ama diğerleri artık çıkmıyo 13 aylık olucak. Damaklrı o kadar bakarık ki her gördüğümde içim acıyo yine çıkmadıkları için. Kızlar bu neden olur ya aylardır şiş olan diş neden çıkmaz. Bu durumda olan var mı benm ne yapmam lazım kızım için. Çocuk polikliniğine mi götüreyim. Bi değeri mi eksik bilmiyorum fikir almak istiyorum sizden. Bu arada dün sebepsiz yere ateşlendi ara ara ateş inip çıkıyo huzuru falan yerinde boğazı da kabarmamış diş ateşi büyük ihtimal artk bu sefer çıkarıp kurtılcak kızım dedim sabah bi baktım yine hüsran. Artk o zararlı jelleri bile düşünüyorum alıp kullansam çıkar mı kolayca