renginkayaa Normal. Benim bebeğimde 1 ay boyunca sürekli uyuyordu sadece emzirmek için uyandırıyorum oda zar zor doktorumuz uyanmadığında takip et 2 saatte bir emzir demişti hep öyle yapıyordum telaş etmeyin :) tabi bizim sarılığımız falan olmamıştı onun üzerine bende rahatlamıştım.