Mustafalininannesi Ecemtonkal8 Ecemtonkal8 4.ay aşısını dün yaptırdık sağ ve sol bacaktan yapıldı Rota aşısının da 1. Dozunu geçen ay yaptırdık ,saglikocagindaki doktorlar, biz hepimiz yaptırdık imkanınız varsa yaptırmanızı öneriyoruz dediler,salginda varmis
iremnr Ecemtonkal8 şuan arayıp hemen gidin yaptırın bence rotanın ilk aşısının bir zamanı var kaçırmayın haftanızı rota virüsü yaptırmayan herkes Allah korusun ama yaptırmadığına bin pişman oluyor ve ağızdan verilen basit bir damla şeklinde yapılıyor zTen
Ecemtonkal8 Çok teşekkür ederim aşı günü var zaten o gün gideceğim tüm sağlık ocakları yapıyor değil mi ilacı nerden alıyoruz
Mustafalininannesi Ecemtonkal8 rota aşısı için sağlıkocagini arayın bı isterseniz bazıları yapmiyor diye biliyorum,asiyida siz eczaneden alip götürüyorsunuz.biz tek dozunu 500 TL ye almıştık sanırım ama şuan zam geldi sanırım tüm ilaclara