Merhaba. Benim üç gün önce boynum tutuldu hafif bir tutulmaydi. Normalde tutulur l en kötü hali olur sonra iyiye giderdi. Ama tam tersi oldu her gün daha kötü oluyor. Bu sabah uyandım biraz açılınca iyi gibiydi ama durduk yere kötüleşti yine. Ne önerirsiniz? Krem, ilaç vs yok elimde. Bitkisel bir krem vardı onun da bir etkisini hissetmedim.