Deletedmom_21 Evet annelerim 1.5 ay sonra 1 yas doğum günümüz olacak simdiden hazırlıklara başlamak istiyorum konsept neler yaptınız yada ne yapmayı düşünüyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var 🌸
Reyna Deletedmom_21 bizde dün 2. yaşımızı kutladık bu şekilde yaptık 🥰 1. de patron bebek yapmıştık benim oğlumda sarı olduğu için benziyorlardı tatlı olmuştu
Deletedmom_21 Reyna çok guzel olmus cok begendim ben evde yapmayi düşünüyorum da bu kadar balon benim salona sığmaz 😂😂
Reyna Deletedmom_21 anladım canım yerine göre azaltırsın balonları ben sadece renkler felan fikir olur belki dedim ☺️
Deletedmom_21 Reyna aynen canim balon sayisinu azaltirim olur biter peki dagitmalik hediye dagittiniz mu
Reyna Deletedmom_21 bu sene yaptırmadım ama geçen sene magnet ve çikolata yaptırmıştım çikolata dondurma şeklinde çubukluydu üstünde de oğlumun ismi yazıyordu artı olarak pasta börek bir kaç çeşit vardı canım