Kızlar son 1 senedir bir sıkıntım var ama kimseye bahsetmedim ne olduğunu de anlamıyorum panik atak mı anksiyete mi dışarıda rahat olamıyorum devamlı bir gerginlik var üstümde tuvaletimi yapsam bile devamlı tuvaletim var gibi karnım ağrıyor sancılar giriyor karnıma dışarıya gitmeye çekiniyorum ya yine karnım ağrırsa diye bi cafede rahat rahat oturamıyorum hep içimde bir sıkıntı var uzak mesafe biyerlere de gidemiyorum bu yüzden