Bebeğimin göbek kordonu 5. Gün düştü. Herhangi bir sıkıntı yoktu. Arada hafif kanama oluyordu ama normal dediler.
Dün eşim bi kokladı, çok kötü koktuğunu söyledi. Ama normal mesafeden ben bi koku vs almıyorum.
Sizin bebeklerinizinki de kokuyor mu ya da o dönemi hatırlayan anne var mı?