ilk oğlum da beni de hastane de hemşireler korkuttu kesinlikle verme seni bırakır meme reddi olur çene yapısı bozulur vs diye 40 gün dayanabildim zombi gibi geziyodum artık yapışık ikiz gibi evden çıkarı çıkamadığım günleri bilirim. hastane de veren arkadaşlarım bile oldu doğar doğmaz odaya çıkar çıkmaz imrenirdim. 41. gün annem yeter dedi verdi ama nasıl emiyo hayretle izledik😂 hatta videosu var bazen açar izleriz. 2inci oğlumda yine aynısını dedi hemşireler sorun olmasın bi laf daha eden olmasın diye hastanede bilerek vermedim yalan yok nede olsa evde alır dedim. geldik eve denedim yok ittiriyo öğürerek çıkartıyo başka marka aldırdım ona da aynını yaptı bebek nasıl emzik almaz derdim almayan almiyomus arkadaşlar bu oğlumda anladım. 🙄 dün akşam kuzenim kendi oglunun almadığı philips marka getirdi onu biraz biraz aliyo gibi ama yine de çıkartıyo