Benimde o konu da kafam çok karışık ama benim sebeplerim var …oğlumda kasık fıtığı çıktı . Ameliyat olcak Bulunduğum şehrin hastanesi çok yoğun ertelemek istesek ameliyatı artık hangi aya verir bilemiyorum zaten zar zor bu aya gün bulduk ve çok sıkıntılı bir şey kasık fıtığı gece gündüz hep kontrol ediyor resmen uyumuyorum .. bu ay 2.dozu olması lazım ama ameliyat olacağı için hiç bir aşı yapılmaması lazım …2.dozu yaptırmayanlar sıkıntı çıktı mı tek doz yeterli mi koruması için …😢