Benoanne süt her emzirmede bir sonraki emme için tekrar üretiliyor, ne kadar emerse emsin mutlaka ona geçiyor sütünüz . Az aktıkça o bittiği azaldığı anlamına gelmiyor, o zaman yağlı olan süt aktarılıyor. Mama çok geç sindiriliyor, mama yiyince uzun uyuyorlar o yüzden. Anne sütü ise en geç iki saate sindirilmiş oluyor ve bu yüzden sık sık emmek istiyor miniklerimiz