ne yaptıysam ne kusması bitti nede azaldı.. doktorumuzun tavsiyesiyle kullandığım mama markasının Ar’sini aldım o da kabız yaptı.. bu kusma sorununu benimle birlikte yaşayan bi arkadaşım daha vardı bildiğim ona danıştım ve Bebelac Gold Ar mamayla Aptamilin biberon mamasını karıştırıp verdiğini söyledi.(doktoru önermiş) bende Bebelac gold Ar ile evolvia mamayı karıştırıp verdim bugün sabahla 2.kez oldı şükür kusma yok kaka daha yapmadı gün boyunca takip edicem. sorum şu ki, bu şekilde bebeğine mama veren var mı? ar ve normal mamanın ikisi de aynı marka mı olmalı? yada böyle farklı markalar olursa da verebilir miyiz? kullanana varsa ve beni bi aydınlatırsa çok sevinirim 🙏🏼