Kizlar bazen telefonla çok ilgileniyorum onu farkettim mesela gece yatarken başucumda telefon bebeğime de zararlı tamam eşimin de var o saat kuruyor kalkıyor vs onun için bebeğim 4 aylık olmak üzere mesela TV açıkken bile o tarafa bakmaya çalışıyor bende ya önüne yastık koyuyorum bakmasın diye yada Kapatıyorum bazen de gündüz biraz ses olsun seste uyusun diye açıyorum ama telefon işini nasıl yapıyorsunuz merak ettim bebekle ilgilenirken hiç elinize almiyormusunuz yada nasıl yapıyorsunuz