Hatice_551 büyüdükçe emzirme arası açılıyor merak etme. İlk 3 ay zaten bebek dünyaya adapte olmaya çalıştığı için ne yaparsan düzenli olmayabilir. Ama hep aynı saatte besleyip uyutmaya çalışırsan düzen kurarsın, düzenli olmakta bebeği rahatlatır. Mesela ben kızımı hiç uyuturken emzirmedim. Hep uyanınca. Mümkün olduğunca aynı saatte kaldırdım uyuttum emzirdim. Dışarı çıkma olayı da sütümü sağıp biberon ile veriyordum dışarı çıktıysam. Kızım da sağolsun hem emdi hem biberon kullandı hem de emzik tutuyor yani. Dediğim gibi önce rutine bindirip 4.ay dan sonra deneyebilirsiniz