Hanımlar merhaba;
3 aylık kızım var emziriyorum ve dün adet oldum. Lohusa kanamamda 50 gün sürmüştü. BaZı söylentiler oluyor adet olursan sütün kesilir, azalır, tadı bozulur bebek daha emmez vs. Diye. Üzüntüden uyuyamadım gece. Bu konuda deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. İlk çocuğum ve bilgi sahibi değilim 😐