Kızlar 5 gün önce bebeğimin çok ağlamasıyla ateşini ölçtüm ağzı bile titriyordu 37.8 di hastaneye gittiğimizde 38.5 gördük.. 2 aydan küçük olduğu için hemen gözetim altında tutmak için hastaneye yatırdılar kanında idrarında enfeksiyona mikropa virüse rastlanmadı ama 5 gün oldu hala günde 2 3 kere 38 i buluyor iştahı çok azaldı hep uyumak istiyor emmeyince kaşıkla sağıp veriyorum iki kaşıkta yine uyuyakalıyor ne yaparsam yapayım uyanmıyor içmiyor çok üzülüyorum başına gelen var mı bu kadar küçükken uzun süreli ateş😌😌😌