Merhaba oglum 2,5 yasında bugün bıraktık bezi inşallah kolay olur. Sabah 8,5 da uyandı alıstırma külodu giydirdik saat 10 bucuk bu saate kadar kaçak olmadı henüz iki kere tuvalete gittik oyunla falan yaptı çişini azar azar. On dkda bir hatırlatıyoruö çişin gelince söyle tuvalete gidelim yapalım sen artık büyüdün diyorum çişin geldimi diyorum yok diyo . Napmak lazım bu gibi durumlarda uyurken özellikle en korktuğum zaman gündüz uykusu 2,5 -3 saat uyurken uyandırmalımıyım acaba yada gece uykusunda napmak lazım hiçbir fikrim yok