6 ay 20 günlük olduk. 6nci ayla birlikte bismillah dedik tadimlara lakin 20 gün oldu benim oğlum ağzını hicbiseye açmıyor.ne sebze ne yoğurt ne meyve..içinde ne olduğuna bakmaksizn kaşığı gördüğü an kitliyor ağzını. İlk kaşığı merakla alsa bile ikincide kitliyor. Bu durumu yaşayan varmı? Hala destekli de oturamadi için birinin kucağında dik tutarak vermeye çalışıyorum ama her çabam negatif sonuçlanıyor..gelişimi geriden mi geliyor 7nci aya gelcez nerdeyse hala ilerleme yok. Hevesle bisileri ağzına götürmek yok..içimi rahatlatacak örnekler var mı yoksa sorun bizdeki😔