45 günlük kızım var göğüs ucum 10 gündür yara emzirirken ağlıyorum artık silikon uç kullanmaya çalıştım kızım almıyor lansinoh kullandım kantaron yağı kullandım zeytin yağı kullandım geçmiyor ne yapsam geçer bide evde göğüs pedi kullanmasam hava alsam kuruyunca daha mı çabuk geçiyor ilk bebeğim acemiyim ne yapacağımı bilmiyorum