Şu an ben ve bebeğimde aynı sıkıntıyı yaşıyoruz.Bugün hatta gün içerisinde neredeyse hiç emmedi diyebilirim.İnan ben de be yapacağım bilmiyorum .Ani huzursuzlukları var.Birden ağlıyor falan.Acaba hasta falan mı diye düşünmeye başladım ama.Meme reddi yaşıyoruz sanki.Kilo alımı biz de de durdu.Tecrübeli olanlar yardım edin, lütfen 🤲🏻