Mihrimahveannesi o kabızlık değil bende yaşadım aynı şeyi.bagirsaklar ilk defa süt dışında birşeyle tanışıyor haliyle duzensizlik oluyo.bende ilk tadım yaptirdigmda hergun kaka yapan oğlum 3 gün de bir yapmaya başladı. Dr. Sordum sebze meyve asla kabız yapmaz dedi.bu sadece bağırsakların alışma süreci 2 hafta sonra normale döndük şimdi ne verirsem vereyim her gün kaka yapıyor çok şükür.alisti sindirmeye