Bebeğim 2 ay 13 günlük yaklaşık 1 haftadır zar zor emziriyordum kucağıma yatırdığım an emzireceğimi anlıyor ve çığlığa basıyor zor olsa da emiyordu 2 gündür tamamen istemiyor sağıp biberona döküyorum biberonla ağzına damlatıyorum aşırı yıprandım ne yapacağımı şaşırdım dün gece altını açtım masaj yapa yapa emzirdim sabahleyin yine beni reddetmeye başladı. Mama vermek istemiyorum ama böyle sağarak vermek beni çok yıpratıyor anne sütünü almasını istiyorum eskisi gibi emmesi için ne yapmam lazım