Oncelikle herkezin bayrami mubarek olsun...
Anneler 4aylik bebegime ilac vermem gerekiyo ama bi tullu iciremiyorum baya bi aci kasikla denedim burnunu kapadim lakin cogu disari gidiyo agizina toplayim cikariyo tutmuyo nasil verebilirim onerisi olan yardim edebilir mi