Hanımlar merhabalar kızım 3 ay 10 günlük. Havalar çok sıcak olduğu için çok terliyor. Normalde emziriyorum doymadigi içinde günde iki ikez mama veriyorum.Ancak son zamanlarda emse dahi huzurduzlanmaya başladı.Doktorlar ilk 6 ay su vermeyin diyorlar ama şu verince rahatlıyor ve aralıklarla su içmek istiyor.Hava Serin olduğunda denemek amaçlı verdim ama sıcak günlerdeki gibi de içmedi yani mama yada süt sanıp icmiyor. Normal şartlarda iki günde bir kaka yaparken su içmesine paralel olarak son üç dört gündur her gün kaka yapmaya başladı. Bu ikisi arasında herhangi bir ilişki olabilir mi ? Ve ne kadar su vermeli.Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim.