Merhaba 15 20 gün sonra işe başlayacağım süt stoğu yapıyorum ama bu poşetler tek kullanımlık diyor önden buzluğa atıyorum bitti elimdekiler yenisini alacağım tek kullanımlık olmayan bittikçe içine tekrar stok yapabileceğim bızlukta bildiğiniz saklama aparatları car mı 50 poşet bitirdim çabuk bitecektir 3 4 tane günlük kullansa onlaro atacak mıyım? Her seferinde yeniden mi almam lazom