Kızlar bebeğim 37 haftalık doğdu solunum sıkıntısı nedeniyle 1 hafta yoğun bakımda kaldı. Kontrollere gittiğimizde akciğerlerinde ve kalbinde herhangi bir problem yok diyor doktor. Ama çocuk 2 günde 1 bazen bir günde birkaç kez burnundan ve ağzından süt geliyor kusuyor. Burnundan süt geldiği için de nefes alamıyor ve kıpkırmızı oluyor. Aklım gidiyo birşey olcak diye nefes alamayınca ne yapacağımı şaşırıyorum. Doktorlar da reflü olabilir diyorlar ama bir ilaç vermiyorlar. Başına böyle birşey gelip çözüm bulan var mı? Çok endişeliyim başında 24 saat nöbet tutuyoruz