Valla her ay İstanbul Konya arası yolculuk yapıyorum mecburen 40 günlükken başladık şu aj 6 aylık ve biz zorlanıyoruz iki seferdir 2.vagondan engelli olan kısım var boşluk sağ ve sol oradan alıyorum yere ayrı bir örtü serip oraya oturuyoruz ayağımda sallıyorum orada gören diğer annelerde ne rahatmis die muhakkak eşlik eden oluyor biz bu şekil çözüm bulduk😄