Kızım da da çok oldu böyle isilikler. Doktora danıştığım da havalar çok sıcak çok giydirme dedi ve sık sık yıka dedi. Düzenli olarak her gün yıkıyorum ve öyle azaldı, bitti. Arada yine oluyor hatta artıyor düzenli yıkıyorum ya da pamukla ılık su ile siliyorum. Ailede egzaması olan var mı diye sormuştu doktor. Babasın da egzama var. Cildi çok hassas demişti. Her hangisi bir şey kullanmadım.