Bety2 Ben Erzincan’da girecektim ancak tatile çıkacaz ve ben gidip orda girmek istiyorum eşimin izin tarihi de öyle oldu . Sınava 10 gün falan var 31 Temmuz lisans sınavı . Ne yapmam lazım