Eftelya-29 İlk aşısini sağlık ocağında yaptırdım ama ne becerdi ya hepsi çıktı ağzından sen merak etme o yeterince almıştır dedi bana neyse ikinciye 5 aylıkken gelmene gerek yok evde kendin yap zaten ağızdan ne dedi ne düşünüyorsunuz bu konu da
nazlimom_ Eftelya-29 banada öyle dedi geçen hafta grevdelerdi ama ben annemlere gitmiştim ordaki sağlık ocağında yaptırdım kusma fln oluyo diye sonucta parada veriyoruz belki evde yan etki olucak onun için sağlık ocağında yaptırdım
Saadet14 Eftelya-29 Bende saglik ocagina gittim ama kendim verdim reflu var kusar diye pc ye isliyorlar 2.dozu da bu sekilde yaptik. Kasik goturdum yanimda ufak ufak verdim. Cogu arkadasim kendi vermis mesela
Magnolina Eftelya-29 ikinci dozu kendim yaptım birincisi hemşire den rica ettim nasıl yapıyor diye anlattı damla alıp ağzına damlatiyorsunuz hiç birsey yok
FYY Sağlık ocağındaki ebe hanıma evde yapabilir miyiz dediğimde, bana siz evde yapmayın Sağlık ocağına getirin ki biz emin olalım içtiğinden demişti.
Zahide97 Benim ki son damlasına kadar ağzından çıkarmadan hepsini içirdi Dozu da onunla beraber yaptık dün Bende evde yaparım demiştim ama eşim sağlık ocağına git diyince gittim
Periwashere Onun hepsini icmesine gerek yok kusma ihtimaline karsi fazla var icinde. Kesinlikle bir saglik kurulusunda yapilmasi gerekir. Doktorumuz vermeyi basaramayinca ben onun yaninda verdim bebeğe ama Basit de olsa aşıdır nihayetinde evde yapilmamalidir
Eminos Periwashere cok sacma madem oyle iki cocuga paylastirilsin bu asi ve onemli ve bu kadar pahaliyken
Kplnnn Ben sağlık ocağında kendim yapmıştım hemşireler yanımdaydı eşim evde de yapabilirdik bunu dedi hatta 10 sn sürmedi
Solina Ben olsam kendim yapmazdım.Vereceğiniz şey damla evet ama yine de kendini yapmayın.İlacı alın rutin kontrolünüzü yapan doktordan rica edin.O versin damlayı.
Prensesannesi38 Eftelya-29 valla kendin daha iyi yaparsın en azından yutturursun ilacın boşa gitmesin
Papatyamkuzum Eftelya-29 evde de yapılabilir ama mutlaka sağlık çalışanı gözetiminde olmalı diye yazıyo zaten. Mümkünse cocuk doktoruna gidin. Sağlık ocağındaki düzgün tutup verememiştir.