Arkadaşlar sağlık ocağının hemşiresi asi olacak zaman mesaj atardı şu zaman asiniz var getirin diye araya da kurban bayramı girdi çocuğun aşısı kaldı önce bilgi falan da vermedi hani gecikecek şu zaman gelin diye arıyorum açmıyor sağlık ocağını eşim gidecek en son
Aşının 8 gün Gecikmesi bir sorun olur mu arkadaşlar sizce