Senasel25 Merhaba arkadaşlar Bebeğim 8 aylık çok öksürüyor ve burun akıntısı var. İlaç olarak aferin kullanıyorum ama 1 haftadır geçmedi. Bitkisel veya ilaç olarak ne kullanıyorsunuz?
Aklimdasin Senasel25 bilen birisi yardımcı olur umarım ama benim bildigim 8 aylık bebege aferin kullanılmaz. Dr mu verdi size
Aylizzmm Senasel25 Aferin yasak diye biliyorum iki buçuk yaşındaki oğluma bile vermedi doktor karaciğer enzimlerini yukseltiyormus burun temizliği yapın bol bol çokta ilerlemeden bir dr a görünün bizde nezle gibiydik düzeldi topladı derken bronşit oldu
balliborekkk Senasel25 biz antibiyotik kullanıyoruz solunum sıkıntısı çekiyor dedi doktor bizde burun akıntısı ve öksürük hapsurukla gitik
Sweety Senasel25 ya salgın var heralde benim kizimda aynı öksürük ateş antibiyotik başladık arada calpol veriyorum
Senasel25 Aylizzmm burun temizligi yapıyorum ama öksürügü gecmedi bi türlü pekmezle tereyağ verdim işe yaramadı
Terazianne06 Aylizzmm Aylizzmm aferin pediatrik verdi dün bize doktorumuz bizde baya araştırdık eczacı da verirken söyledi calpol kullanıyorsan ateş düşürücü olarak bunlar aynı konsept dedi
Aklimdasin Senasel25 Benim bildigim kullanılmıyor bunun için cok kücük.zaten 1 yaş öncesi cocuklarada Öksürük içinde ilac vermiyorlar. Bikac kez oglumda yaşadı bu durumu doktorda vermedi. Hatta eczaciya gidip istemiştim. 1 yas altına kullanılmaz demişti