asiltonunmommysi bende ilk gideceğim zmana cesaret edememiştim. Sonra kendi kendime düşündüm o kadar insan geziyor ben dünyada tek değilim sonucta hadi bismillah dedik cıktık eşimle 😄 sadece haftasonu cok sıkıntı aşırı kalabalık oluyor bebek arabası alaf ediyorlar surat yapıyorlar ozmanlar bebeğim de sıkılıyor aglıyor mesela. Artık haftasonu acil işimiz yoksa keyfi tercih etmiyoruz. Ben yanlız cıkmadım hiç. 9 yasında yegenımle cıktım işte 1 kere 🤭herkes dedi nasıl 2 cocukla baş ettin falan ki benden aslaaaaa beklenmeyen performans 😆 ben yaptıysam herkes yapar diyorum.
Benım kzıım da bir yerlerden tutunup ayakta duruyor yürüyor emekliyor falan ama ben bırakmadım hiç. Çünkü temizliğine hijyenine hiç bir ortamın güvenemiyorum malesef bu kadar da hastalık varken 🥴 deniz havası için Eminönü cok güzel hemde oturacak yerlerde var gölge yerler. Galataport var mesela aşırı güzel yer sakin nezih ama gölge oturacak yer yok yada cafeye falan oturacaksın o da dısarda yer bulmak şans işi 🥴 bebeğin gezmeyi seviyorsa endişelenme durur bence.