seydaanur bebeğim 1.5 aylık doğduğunda kilosu 2760dı ilk ay kontrolünde 4120 gr dı bugün doktor kontrolüne gittiğimizde 15 günde 340 gr aşmış diye doktorum sütümğn yetmediğini mama kullanmamı söyledi mama kullanmak istemiyorum ve evet sütümde azaldı 1-2 gün daha sabredip sütümü arttırmayı düşünüyorum ancak bebeğim cok huzursuz mamaya başlasam emmeyi bırakır mı?
[silindi] seydaanur e bebekte promalt içecek var ondan al iç her gün. Ben ilk kutuda sütümün arttığını farkettim
Nereidd seydaanur ben de ilk zamanlar meme +mama verdim, mamayı vermeden önce iki memeyi de veriyordum, memeyi bırakmadı, ve zamanla sütüm de arttı artık mama vermiyorum, insan kötü hissediyor mama verirken ama doktorunuz ver dediyse verin bence
balcicegin_annesi seydaanur öyle düşünme canın alternatifli bşy söyleyeyim sana eğer mamaya başlayacaksan ilk etapta bardağa koy ufak kaşıkla ver memeni ağzına tut kenardan kenardan ver o esna da göğsünü de emsin sonra biberon ile verirsen yine aynı şekil yap bir dakika memen bir dakika biberon öyle olunca en inatcı bebek dahi olsa anne göğsünü unutmuyor 🤗
Duru2018 seydaanur bol bol emzirin emzirmekte süt salgısını artırır incir kompostosu üzüm hoşagı acayip süt yapıyo deneyin inşallah mamaya gerek kalmaz
Ercanekininannesi balcicegin_annesi ben hergün rezene içiyodum bebeğim uyanmıyodu uykusu çok ağırdı 4saat uyuyodu en az. Ebe söyledi rezene bebeğede uyku yapar diye ondan ben bıraktım içmeyi
seydaanur balcicegin_annesi ilk zamanlar içiyordum sütüm arttı diye bırakmıştım dün akşam yine başladım birde galactago damlayı yeniden kullanmaya başladım bu sabah kalktığımda göğüslerimin dolduğunu hissettim Allah a çok şükür inşallah bu şekilde devam eder
Ercanekininannesi Benimde bebeğim 13günlük. Bi kaç gündür sütüm azaldı çünkü nerdeyse hiç uyumuyorum yemek yemeye bile vaktim olmuyo. Bebeğim de aç olduğundan sürekli ağlıyo krizlere giriyo. Bende mama vermel istemedim aslında ama doktor kilo alışı da az takviye etmen lazım dedi. Şimdi gündüzleri emziriyorum gece 12den sonra mama veriyorum hem bende rahat uyuyorum mamayı babası veriyo ben uyanmıyorum. Kaşık da almıyo kusuyo biberonla veriyorum ama memeyide bırakırmı diye korkuyorum. Sütüm artınca yine bırakırım mamayı heralde
seydaanur Ercanekininannesi bebekler ilk 40 gün alışkanlık kazanmaz diyorlar bende ilk 40 günlük süreçte çok uykusuz kaldığımda sütmü sağıp biberonla vermiştim
Mhk seydaanur biz ilk doktor kontrolümüzde doğduğu kilonun altına bile düştük ama mamayı bebeğim kabul etmedi her hafta kilo kontrolüne gittik gr hesabı yapıyordum çok üzülüyordum her saat başı emzirdim saatin alarmını kurdum not aldım emzirdiğim saatleri ve kaç dk emdiğini bide sadece tek gögsümü kabul etti şuan 3 ay 13 günlük aylık 1200 gr alıyor maşallah bestlak damla kullandım bide maltana içtim günde 2 şişe ceviz ve çiğ badem başkada hiç bişey yapmıyorum stres yapma kendine sakın ✌🏻
seydaanur Mhk ssnırım bizimde sıkıntımız ilk ay olduğu gibi saat başı emzirmemek çünkü doktoru artık ne zaman acıkırsa o zaman emzir demişti o da 3 saati buluyor birde son zamanlarda uyuyamıyorum sütün azalması için başlıca sebeplere sahibim resmen🤦🏼♀️
balcicegin_annesi seydaanur inşallah canım . Damla’yı bilmiyorum ama o rezene yi kimyon u anasonu hiç ihmal etme ne bulursan yicegine bunlardan sütün olsun.
Mhk seydaanur bende o dönemlerde düzgün uyuyamıyordum inan ama dediğimi dene saat başı emzir bize doktor hiç bir şekilde mama ver demedi o seni emdikçe sütün çoğalacak inşallah allah yardımcın olsun 😘
TugceAsyaY Diğer yorumları okumadan direk yazıyorum ama kesinlikle vermeyin ve başka bir doktora daha gidin. Bana gittiğim doktorlar+sağlık ocağı 1 ayda 500 gramın bile yeterli olduğunu söyledi. Neden direk mamaya iterler anlamam ama 15 günde 350 gram alan bebek 1 ayda 700 gram alacak ve bu rakam gayet iyi ki çocuk ilk ay 1 kilonun üzerinde alarak kendini toparlamış zaten. Süt arttırıcı şeyler söylediklerine gözüm ilişti bu her annenin yapması gerekenler zaten 😊 Sütünüz varken bebeğinize gayet yetiyoken mamaya başlamayın 😊
seydaanur TugceAsyaY teşekkür ederim mesajınız için son an a kadar mama vermeyi düşünmüyorum zaten şuan tek amacım sütümü arttırmak umarım bebeğim de kilo alır
Esmaozenn seydaanur dışardan ne alıp sütün artar bilmiyorum ama en etkilisi su içmek fazla fazla su iç bence