Günaydın :) benim kızım 5 ayı doldurdu ama gaz sıkıntısı ilk zamanki gibi şiddetli olmasa da devam ediyor, doktoru Relactaz damlayı önermişti (her beslenme öncesi 8 damla, emecekse ağızdan,biberonla olacaksa biberona damlatılıyor) 1 yaşına kadar devam edilebilir dedi, ek gıda sürecinde de destek olarak kullanmanız gerekebilir demişti.