Suan annemin yanina tatile geldim nebgim 11 aylik ilk defa onunla birlikte geldik ama burnumdan getiriyor her gittigimiz evde yabanciliyor sanirim dun gece uyutamadim agliyor bende onunla birlikte agliyorum diste cikartiyor oyle kotu bi zamana denk gelmisiz ki hepsi hir anda oldu moralim asiri bozuk herkesi garipsiyor gittigi kisiler sayılı ben napicam nasil ustesinden gelicem bunun daha bir hafta oldu geldigim basa cikamazsam geri donmeyi dusunuyorum cok üzgünüm hic birsey anlayamadim tatilden :((((