Kızlar bebeğim 6 ay 23 günlük en başından beri uslu sakin bir bebek mesela eline oyuncak versem oynar kucak istemez bende ev işlerini yaparm o sıra ama tabi bebegimle sürekli konuşurum alırım yatak odasına kitap okurum oyun oynatırm mama sandalyesine koyarm süpürge açarım o da severek izler.. yere koyarm etrafı toplarm ama sürekli konuşurum yere bırakıp ilgisiz bırakmam eşimde şakadan annen seni buraya mi atmış yere kıyamam der 🤷🏻♀️ bende vicdan yapmaya başladımm yanlış mı yapıyorum sürekli ne oynatabilirim ki sürekli kucagmda mi olmalı