Nesli178 vallahi aynısı hatta hafif ishal gibiydi. Ama dedim herhalde hava değişikliğinden. 40 derece sıcaktan, Ankara ın havasına geldik. 3 gün ateş sürdü 38.5 lara kadar. Bu sefer de dişten diye düşündüm. Çünkü aralıklıydı sürekli değildi, ardından öksürük başladı balgamlı.
Kakası normale döndü, ateşi yok ama öksürük devam ediyor sanki biraz hafifledi gibi.
Bu arada cok sevindim negatif olmasına. Nerede yaşıyorsunuz