_YanakReisinAnnesii 11 ay 16 günlük bebeğim şuan desteksiz yürümüyor fakat ellerinden tutup yürütünce dışa doğru basıyor sol ayağı umarım anlatabilmişimdir 🥺 başına gelen oldu mu normal mi zamanla düzelen birşey mi 🥺
Saafie _YanakReisinAnnesii bnm kızımda da var ama zamanla düzelir mi düşünüp ihmal etmeyecem ortopediye randevu aldım sizin bebeğiniz de yürümeye başladığında belli bir süre takip edip ona göre hareket edersiniz
Tubasel5 _YanakReisinAnnesii 13 aylık ayni dedginiz gbi sol ayağı dışa basıyor. Dhaa tam kendi basona yürümüyor yürüdükçe düzelir diyorlar. Dr randevumuzfa bende sorcgim.
PembePelikan _YanakReisinAnnesii şuan gözümde canlandı o hali ☺️ Yeğenimde öyleydi tam olarak aktif bir şekilde yürümeye başlayınca düzeldi Gayet normal yani 🌸
_YanakReisinAnnesii Saafie yarın çocuk doktoruna randevumuz var ona da sorcam artık nereye yönlendirirse 🙏 sizin bebeginiz yürüyor mu desteksiz siz o zaman mı fark ettiniz ?
Saafie _YanakReisinAnnesii Benm kız 10 aylıkken yürümeye başladı o zaman farkettm sol ayağı içe doğru atyr ayrıca bacakları parantez bacak
_YanakReisinAnnesii PembePelikan yaa inşallah bizimde öyle olur 🙏 aslında bugün de şunu fark ettim her zaman öyle dışa basmıyor düz bastığı da oluyor ama nadir 😬
PembePelikan _YanakReisinAnnesii yürümeyi söküyor yavaş yavaş ☺️ Tam bağımsız yürümeye başladığında tamamen normal basacaktır. Hiç telaş etmeyin 🌸
edanrr en iyisi doktorunuza danışın anlattığınızda anlar zaten ama video olarakta çekip gösterebilirsin daha tıbbi bir şey söyler sizde rahatlarsınız enazından
_YanakReisinAnnesii edanrr bende tam bu dediklerinizi yapıcam yarın umarım bir sorun yoktur geçici birseydir 🙏
_YanakReisinAnnesii edanrr bugün doktora anlattım da şuan biraz erken birşey söylemek için 14-15 aylık gibi devam ederse tekrar bakarız durumuna denildi
Tomris-Hatun _YanakReisinAnnesii benim oglanda oyleydi kendi yurumeye basladikca duzeldi . Yan yan oraya buraya tutunarak yurumekten kaynaklanio o 😂
_YanakReisinAnnesii Tomris-Hatun aslında haklısınız ne zaman kendi bir yerden kalkıp tutarak yürümeye başladı o zaman daha yan basar oldu sanki 😂 çocuk doktoru da birşey demek için erken olduğunu söyledi 14-15 aylık gibi bakılacak artık durumuna bizim de düzelir inşallah kendiliğinden 🙏
bjkbb _YanakReisinAnnesii bizimde aynı şekildeydi 9 ayı bittiğinde yürüdü sağ ayağıni dışa basıyordu. Bir süre takip ettim ben geçecekmi diye bekledim yürümeye alıştıkça düzeldi
_YanakReisinAnnesii bjkbb doktor da yürümesini ve biraz pekistirmesini bekleyelim dedi , umarım bizimkisi de düzelir 🙏