Svgcarim Kızlar beni sağlık ocağından hiç aramadılar ilk bebeğim meğer 1.ay aşısı varmış 5 gün gecikti birşey olur mu sabah gidip vurdursam
Mbebeh Svgcarim Aşılarda 1 hafta sonrasına kadar yapılıyor sıkıntı yok , sadece erken yapılmıyor. Yani yaşına girmeden yapılmaz ama şuan geç değil.
Svgcarim Lena19 sabah mutlaka gidip yaptıracam nette gezerken gördüm canım sıkıldı geçti diye teşekkür ederim cvp için ❤️
Lena19 Her ay açıları oluyor Yenidoğan ın. Sağlık ocağından mutlaka alı karnesi alın oradan takıp edersınız.
miracmoms 2.ay aşısıda var 3.ayda kontrol 4.ayda tekrar aşı .. Sağlık ocağınızdan aşı karnesi isteyin unutmayın 😍