Elanil evet santim olarak bi bacağı diğer bacağından kısa yani santimde denmez milim farkı var ama hiç bir sorun olmuyor sorun olması için 2-3 santimden fazla olması lazım dedi doktor bunu çocuk doktoru farketmişti boğum eşitsizliğinden dolayı ayaklarını dümdüz tutunca belli oluyor dikkatli bakarsan ama çık şükür hiç bir sorun yok ama hep parmak ucunda yürüdü yürümeye tam anlamıyla başlayınca ayaklarını yere bastı çocuklarda parmak ucunda falan yürümek zamanla düzeliyor